1. Тип на часот според содржината (местото на наставната единица во наставната програма) - Сонанти; Бесврзнички сложени реченици; Модални зборови; Интернационализми и турцизми; Особености на разговорниот функционален стил
2. Материјални образовни цели: Атрибут
3. Функционални образовни цели: Апозиција
4. Воспитни цели: Заповеден начин
5. Мотивација на часот: Синоними
6. Главен дел на часот: Граматичката категорија род кај именките
7. Рефлексија: Граматичката категорија определеност кај придавките
8. Нагледност за главниот дел од часот: Извици
9. Принцип на поврзување на теоријата со практиката: Броеви
10. Принцип на системност и последователност: Директен предмет
11. Принцип на научност: Пишување голема буква
12. Принцип на сообразување со можностите на учениците: Пароними
13. Метод на индуктивност: Правопис на согласките љ и њ
14. Метод на дедуктивност: Обезвучување на согласките на крајот од зборот
15. Метод на анализа: Едначење на согласките по звучност
16. Метод на синтеза: Слоготворно р
No comments:
Post a Comment