Содржините за писмениот испит по Методика на наставата по македонски јазик 1 и Практика на наставата по македонски јазик 1 се составени во договор со студентите, а по извршените консултации и увидот во писмените работи од колоквиумот.
- Тип на часот според содржината (местото на наставната единица во наставната програма) - Сонанти; Бесврзнички сложени реченици; Модални зборови; Интернационализми и турцизми; Особености на разговорниот функционален стил
- Материјални образовни цели: Подмет
- Функционални образовни цели: Прирок
- Воспитни цели: Заповеден начин
- Мотивација на часот: Хомоними
- Главен дел на часот: Граматичката категорија род кај именките
- Рефлексија на часот: Безлични реченици
- Нагледност за главниот дел на часот: Поделба на согласките според начинот на образување
- Принцип на поврзување на теоријата со практиката: Броеви
- Принцип на системност и последователност: Директен предмет
- Принцип на научност: Слеано и разделено пишување на зборовите
- Принцип на сообразување со можностите на учениците: Пароними
- Метод на индуктивност: Удвојување на согласките
- Метод на дедуктивност: Обезвучување на согласките на крајот од зборот
- Метод на анализа: Едначење на согласките по звучност
- Метод на синтеза: Слоготворно р
No comments:
Post a Comment